HİZMET STANDARDIMIZ

Hizmet Standardımız

Hizmet Standardımız

HALKAPINAR KAYMAKAMLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU


HALKAPINAR KAYMAKAMLIĞI

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

 

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

 

1-

 

Taşınmaz Mal Zilyetliğine Yapılan Tecavüzlerin Vali ve Kaymakamlıklarca Önlenmesi Yolları    

-Matbu Dilekçe ,

-Kira kontratı,

-Tapu Belgesi.  

15 GÜN

2-

634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanununa 2814 sayılı Kanunla eklenen Ek-2 madde gereğince; Görevleri nedeniyle tahsis edilen ortak kullanım alanından (Dışarıdan atanan Yönetici, Apartman Görevlisi, Bekçi) Tahliye işlemi 

Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir:

2-Başvuruda bulunan Yönetici ise Yönetici olduğuna dair karar örneği,kat maliki ise  tapu kayıt örneği,

3-Tahliyesi  istenilen kimsenin işine son verildiğine yöneticiye/ yönetim kuruluna  yetki verildiğine dair kat malikleri kurulu kararı,

4-İş akdinin sona ermesine bağlı olarak görevi nedeniyle tahsis olunan dairenin boşaltılmasına dair ilgiliye gönderilen ihtarname,

5-İşine son verilen kimsenin çalıştığı süreye ait aylık alacakları varsa ihbar ve kıdem tazminatlarının karşılandığına veya güvence altına alındığına dair belge örneği. 

15 GÜN

3-

Lokal (içkisiz/içkili) İzin Belgesi düzenlenmesi

Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir:

1-Lokal açılması konusunda alınmış yönetim kurulu kararının örneği,

2-Lokal olarak açılacak yerin tapu senedi örneği, kiralık ise kira kontratının örneği,

3- Ana gayrimenkulün tapu kayıtlarında mesken olarak görünen yerler için kat maliklerinin oy birliği ile aldıkları kararın örneği, mesken ve işyerinin birlikte yer aldığı binalarda mesken sahiplerinin tamamının onayı

30 GÜN

ve işyeri sahiplerinin oy çokluğu ile aldıkları kararın örneği, iş hanlarında ise yönetim kurulu kararı örneği,

4-Yapı kullanma (iskan) izin belgesi, bu belgenin bulunmadığı durumlarda ise ilgili belediyeden alınacak söz konusu yerin lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge; bu alanlar dışındaki lokaller için Bayındırlık ve İskan Müdürlüklerinden alınacak lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge.

“                     “

4-

Tüketici Sorunları Başvurusu

Matbu Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir.

1-Fatura,

2-Satış Fişi

3-Garanti Belgesi,

-Sözleşme vb.

ŞİKÂYETÇİNİN TEMİN EDEBİLDİĞİ BELGELER YETERLİDİR. 3 AY İÇİNDE KARARA BAĞLANIR.

5-

Ticari Amaçla İnternet Toplu Kullanım Sağlayıcı İzin Belgesi

Başvuru Belgeleri:

1- Matbu Dilekçe

2- İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının aslı ya da Belediyeden onaylı bir örneği

3- Vergi Levhası

4- Ruhsat sahibinin / Sorumlu Müdürün nüfus cüzdan fotokopisi,

5- Telekomünikasyon Kurumundan alınan sabit IP sözleşmesi,

6- TİB onaylı filtre programı.

15 GÜN

6-

“Apostille” tasdik şerhi

İdari nitelikteki belgelerin tasdikinde İlçemiz sınırları içerisinde bulunan resmi ve özel okullar, Üniversiteler, Kartal Nüfus Müdürlüğü tarafından düzenlenen belgeler noter onaylı belgelerin imza tasdiki işlemi.(tasdik edilecek belgenin BELGEYİ GETİRECEK KİŞİNİN t.c. Kimlik Numarası yer alan kimliği,

Belgeyi getiren kişi, yabancı ise pasaportu veya ikametgah tezkeresi.

Şirketler veya vize firmaları tarafından farklı kişilere ait belgeler getirilmesi halinde, şirketin antetli kağıdına düzenlenmiş ve kişilerin isimlerinin yer aldığı liste.

BAŞVURU ANINDA

7-

İnsan Hakları İhlalleri Başvurusu

 

   Dilekçe.

30 GÜN

8-

5434 sayılı Emekli Sandığı Kanunu gereğince (Muhtaçlık Kararı) 

1-Matbu Dilekçe, 

2-Mal Bildirim Formu (2 Adet),

3-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,

4-Öğrenci ise öğrenci olduğuna dair belge, çalışıyor ise bordro,

5-Sağlık Kurulu Raporu (%40 ve üzeri).

YAPILAN TAHKİKATİN BİTTİĞİ TARİHTEN İTİBAREN 

9-

4982 sayılı Bilgi Edinme Kanunu gereğince başvuru

Dilekçe

15 GÜN

10-

3071 sayılı Dilekçe Kanunu gereğince başvuru

Dilekçe

30 GÜN

11-

2860 sayılı yardım Toplama Kanunu gereğince yetki belgesi düzenlenmesi

Başvuru belgeleri:
1- Dilekçe
2- Toplanacak yardım miktarını belirleme yarayacak keşif özeti, rapor
3- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
4- İkametgah belgeleri

2 AY

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

İlk Müracaat Yeri:
İsim       : Mustafa DEMİRDİŞ
Unvan   : Yazı İşleri Müdürü
Adres    : Halkapınar  Kaymakamlığı
Tel         :332 771 2313
Faks      : 332 771 2539
E-posta: mustafademirdis@icisleri.gov.tr

 

 

İkinci Müracaat Yeri:
İsim       : Erdal ÇETİNBAŞ
Unvan   : Halkapınar Kaymakamı
Adres    : Halkapınar  Kaymakamlığı
Tel         : 332 771 2312
Faks      : 332 771 2539
E-Posta :